سه‌شنبه, 25 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۹:۳۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ 
  • تعداد بازدید : 159
  • کد خبر : ۵۲۲۴
آیین افتتاحیه پل تقاطع شهدای جاویدالاثر
آیین افتتاحیه پل شهدای تقاطع جاویدالاثر با حضور فرمانده قرارگاه خاتم

✅️ آیین افتتاحیه تقاطع پل شهدای جاویدالاثر

تاریخ تنظیم خبر: ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 ⬅️ به نقل از روابط عمومی شهرداری، داریوش بارانی شهردار خرم آباد در آیین افتتاحیه تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر، عنوان نمود: پروژه مذکور نتیجه تلاش مضاعف شبانه‌روزی مجموعه مدیریت شهری و مدیریت استان بود و اجرای آن، مهم ترین گره‌ ترافیکی شهر را تا حدود زیادی رفع نموده و در این میان همدلی و همکاری کسبه و شهروندان در اجرای این پروژه را قابل ستایش عنوان نمود که پیامد این امر منجر به افتتاح یک پروژه مهم شد .

🔹️شهردار مرکز استان از همکاری خوب و دغدغه مندی شورای شهر تشکر و قدردانی نمود و گفت: هدف ما این است که قرارگاه خاتم‌الانبیا پس از این افتتاحیه، با حضور همین تیم ، کلنگ‌زنی پروژه تقاطع امام رضا ع را در مسکن مهر انجام دهد.

🔹️سردار عبدالرضا عابد،فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا نیز در این مراسم اظهار نمود: از بدو انقلاب تا کنون مردم خرم آباد دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ادا کرده و لشکر ۵۷ حضرت ابوالفضل ع در جبهه غرب و جنوب با مجاهدتها و رشادتهای مردم این دیار تن دشمن را می‌لرزاند.

 🔹️وی در پایان ادامه داد هزاران کیلومتر آزادراه،راه‌آهن و بزرگراه توسط قرارگاه خاتم ایجاد شده و همزمان به بحث معادن ورود کرده ایم و تا حدود زیادی از خام‌فروشی جلوگیری نموده ایم.

روابط عمومی شهرداری خرم آباد

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0